zaterdag 5 november 2011

Mijn prothese-bh's

Na een fijne vakantie op Bali ben ik op cursus geweest bij Deisy Lopez in Soest. Daar heb ik mijn prothese-bh leren maken. De witte is de eerste en de tweede is de gele. Bij de gele heb ik een paar puntjes verbeterd. Ik ben nu bezig met weer een gele bh en daar ga ik nog een puntje verbeteren. De witte katoenen-lycra met broderie heb ik gekocht bij Deisy Lopez. De gele katoenen-lycra heb ik voor de vakantie al geverfd en de broderie komt van de markt. Ik ben er zeer content mee want ze zitten heel fijn.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Steffie fijn dat het dan toch is gelukt met je prothese-bh ze zien er goed uit hoor en nu kun je lekker al je stofjes en kantjes lekker gaan gebruiken. en maak je bij deze ook nog slips of blijft het bij de bh's? vind de beide combies erg mooi, komer er nog andere modellen bij of blijft het bij deze?

    gr.Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om te horen, dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. Ik begon me al zorgen te maken waar je bleef. ;-))
    Je bh's zien er lekker comfortable uit. Nu heb je een goede basis en kun je lekker verder.
    Ga je ook nog een diagonale cup maken? Die drukken de borsten weer wat meer naar binnen toe.
    De materialen van de 1e bh zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zaligheid dat je nu voor jezelf goedzittende bh's kunt maken! En wat is die gele lekker 'fris', leuk met dat geel onder de open stukjes van de broderie. Veel plezier met dragen en met de volgende geverfde setjes die nog op je liggen te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik miste je ook al!! Wat fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad.

    Wat super dat je nu een goed basismodel hebt zeg! Zie zien er goed uit, die bh´tjes!!! Mooi gedaan. En nu lekker stofkes en kantjes bij elkaar zoeken, en ons nog meer verrassen!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen