zaterdag 4 februari 2012

Liebster Award



Afgelopen vrijdag kreeg ik van Diana (Poetsie van het Lingerieforum) de Liebster Award,

"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Awards is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs (vooral voor degene met 200 of minder volgers) onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert."

Ik vind het kei leuk dat ik deze Liebster Award gekregen heb van Diana. Het is een stimulans voor mij om net zo'n persoonlijke bh's te gaan maken als Diana en andere collega-lingeriemaaksters doen.

En nu mis ik ons Mieke, mijn overleden zus, heel erg. Ik kan nu niet vertellen wat ik voor een mooi cadeautje gekregen heb van Diana.

Ik draag deze Liebster-Award dan ook op aan ons Mieke. Met haar deelde ik de passie voor kleding maken en handwerken. Mieke geloofde niet in een hemel. Ze zei altijd: Ik geloof dat er "iets" is en daar ga ik nu naar toe". Mieke ik weet dat je vanuit dat "iets" mee kijkt over mijn schouder of ik alles wel netjes in elkaar knutsel. Nou je ziet het Mieke ik doe het netjes want ik heb de Liebster Award gekregen van Diana.

Diana bedankt voor dit mooie cadeautje. Zoals ik je schreef voor eentje weet ik het al aan wie ik de Liebster Award ga geven. De andere persoon moeten we nog zien te overhalen om een blog te maken. En dan mag ik er nog drie. Nou daar moet ik nog eens goed over nadenken.


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award.
    Fijn dat je er zo blij mee bent.
    en wat lief dat je hem aan je zus hebt opgedragen.
    Ik vind je erg dapper.
    en heb me als volger bij je blog aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werd even stil toen ik je blog las.
    Ik hoop dat Mieke nog veel over je schouder meekijkt en dat dat je troost kan geven.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Steffie gefeliciteerd met je award, je hebt hem verdiend en lief dat je hem aan je zus opdraagt. En je maakt zeker leuke, en mooie dingen.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jullie Mieke een echte Liebster is, net als jij. Succes 6 maart en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je terechte award en mooi dat je 'm aan Mieke opdraagt. Dat er nog maar veel moois hier voorbij mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor, en wat fijn dat je een zusje 'hebt' waar je hem aan op kan dragen /mee kan delen.
    Knap van je dat je dat hier zo neerzet......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Steffie! Echt verdiend. En ik weet zeker dat jullie Mieke vanuit ´iets´ meekijkt en ze zal ook zeker trots zijn. Prachtige woorden zoals je ze gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen