vrijdag 19 augustus 2011

Hendrik-Jan de Tuinman-boxer en Mexico-boxer


Voorlopig de laatste twee boxers voor Jan. De linker-boxer heb ik Hendrik-Jan de Tuinman genoemd. Mijn schoonvader heette Hendrikus met zijn doopnaam. Ik heb de laatste twee letters weggelaten en Jan zijn naam er aan toegevoegd. Vandaar dus Hendrik-Jan de Tuinman. Twee mannen die heel belangrijk zijn in mijn leven en daar mag wel een boxer naar vernoemd worden.
De rechter-boxer doet mij denken aan onze vakantie in Mexico. Op de heenweg maakten we een doorstart van het vliegtuig mee. We moesten opnieuw aanvliegen om te landen. Werd dit niet gedaan dan waren er ongelukken gebeurd. En op de terugweg stond de stewardess met de toilet-deur in haar handen. Wat hebben we gelachen.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en weer met fijne en leuke herinneringen ik vind ze zo leuk je boxers, de mijne draagt ze niet.
    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk gedaan, volgens mij zien ze jou graag komen op de markt, en als ik zo jou lijstje eens lees van landen die je bezocht hebt....dan kun je nog even door.
    Je moet ook maar blij zijn dat jou Jan deze katoenen boxers zo fijn vind, de mijne draagt ze ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen